jueves, 19 de abril de 2012

Crònica de la Laia Pociello Llohan


Desprès de rumiar uns dies com resumir el gran diumenge...ja es aquí la meva crònica!!
Be, la meva companya Natalia ho ha explicat tot molt be, però com ja em coneixeu parlo mes que pels descosits i en un dia tan satisfactori com va ser el diumenge no seria menys!
A les 7:15 vaig passar a recollir la Natalia amb el cotxe, per suposat va ser una nit plena de nervis i tensió!
Vam trobar el poble a la primera, i com era primera hora i encara no hi havia molta gent vam poder aparcar a prop de les carpes. Ja allí estava l’Esther amb la seva parella que portaven un ratet fen un cafe, ens vam unir a ells.
Ens vam instal·lar al box del Jordi (bikegarraf) ell participava individual, i vam fer una volta al circuit per veure com era i la dificultat que tenia. La veritat que tot el desnivell era al principi, tot pujada i desprès tot baixada!
I ja estàvem ficades a la sortida, mai havíem fet una prova amb relleus i gracies a la Noe Lopes i la seva companya ens van explicar com fer-ho! Tot un desastre, em van tirar sense voler, però patia perquè no em xafessin amb altres bicis, però gracies a dos nois (no vaig poder saber qui eren) em van aixecar i em van donar una empenta perquè seguis i no tingues que parar, això em va animar a no enfada’m i continuà!
Amb molta emoció i moltes ganes vam començar la nostra primera prova de resistència per parelles!!

Així que ens vam anar canviant i cada una feia el que podia, nosaltres vam anar a passar-ho be, ni a partir ni a fer-nos mal!  Hem de agrair la companyia i l’ajuda del xicot de l’Esther que en tot moment va estar amb nosaltres pendent de tot. El jordi em va passar unes quantes vegades i encara tenia força per anima’m a mi, l’Esther em va passar també un parell de vegades. En general totes les noies que participaven m'anaven animant! I fins que la Natalia i jo ens vam cansa!!
La veritat que el circuit era tècnic i la pujadeta dura, però em va agradar molt i ho vaig passa molt be amb la baixada, i lo mes important em vaig superar a mi mateixa.
Desprès acabant d’animar al Jordi fins que va poder completar fins a 11 voltes quedant així en la 4ª posició de la classificació. Ja un cop havíem recollit el mallot, i la botifarrada ens vam quedar mirant els premis, jo ja dient a la Natalia que marxéssim ens criden per l’altaveu...la gran sorpresa terceres de la classificació per parelles femenines!
Cap a casa cansades, contentes i amb ganes de mes kilòmetres com a bikewomen!!!

Un dia mes en les nostres vides però molt satisfactori per l’esforç fet i per la recompensa que no esperàvem.

Animssssss    EQUIPOOOOOOOOO         

Laia Pociello Llohan

No hay comentarios:

Publicar un comentario